Korekcja bródki

Powiększenie bródki

Powiększenie bródki, czyli tzw. korekcja profilu dolnej części twarzy polega na wszczepieniu implantu pod tkanki miękkie bródki.

Osadzony jest on bezpośrednio na części bródkowej żuchwy. Cięcie wykonujemy w fałdzie skóry w okolicy podbródkowej lub w przedsionku jamy ustnej - do decyzji pacjenta/ki.

Zabieg przeprowadza się w znieczuleniu miejscowym lub ogólnym.

Po zabiegu pacjentka wychodzi do domu po zabiegu lub po 12 godzinach w zależności od sposobu znieczulenia.

Po zabiegu pacjent nosi specjalną opaskę uciskową pod bródką, przechodzącą przez głowę. Unikanie gryzienia twardych kęsów pokarmu przez cztery tygodnie. Szew w ranie samowchłanialny.

Możliwe powikłania:

• przesunięcie implantu

Zmniejszenie bródki

U osób mających zbyt wydatny profil bródki istnieje możliwość jego zmniejszenia.

Cięcie wykonujemy w przedsionku jamy ustnej. W zależności od wielkości bródki stosujemy odpowiednią technikę redukcji części bródkowej żuchwy

Zabieg przeprowadza się w znieczuleniu miejscowym lub ogólnym.

Czas przebywania w klinice wynosi zwykle 1 dzień.

W zależności od rodzaju zastosowanej techniki operacyjnej pacjent może mieć założone szyny nazębne lub tylko opatrunek zewnętrzny.

Możliwe powikłania: