Laserowa operacja żylaków

"Laser Vena Cure 1470 emituje silnie skoncentrowaną wiązkę światła o dużym powinowactwie do struktury ściany żyły i przekazuje ją przy pomocy światłowodu."
Najnowocześniejszy sposób leczenia żylaków kończyn dolnych!

Zabieg jest praktycznie bezbolesny. Do żyły odpiszczelowej wprowadza się światłowód i za pomocą energii cieplnej, emitowanej przez laser dokonujemy ablacji (zamknięcia) niewydolnej żyły odpiszczelowej lub odstrzałkowej.

Zabieg wykonywany w znieczuleniu miejscowym pod ciągłą śródoperacyjną kontrolą USG.

Czas trwania operacji około 1 godziny

Zalety zabiegu

• tak samo skuteczny jak metoda tradycyjna
  • krótki, 2-3 godzinny czas obserwacji po zabiegu w warunkach szpitalnych
  • praktycznie bez bólowy okres po zabiegowy
  • pełna aktywność najpóźniej następnego dnia

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

• Czy zamknięcie żyły spowoduje komplikacje?
    Nie, ponieważ żylaki i pozostałe żyły powierzchowne przemieszczają z kończyn dolnych do serca mniej niż 5% krwi żylnej.
  • Jakie komplikacje mogą wystąpić po zabiegu?
    Operacja laserowa żylaków, szczególnie z zastosowaniem lasera Vena Cure 1470 pod kontrolą USG zwiększa bezpieczeństwo i minimalizuje wystąpienie komplikacji takich jak zakrzep, zator, zapalenie i przebarwienie skóry, ból w okresie pooperacyjnym, obrzęki podudzi, nieestetyczne blizny skóry.
  • Czy laser stanowi zagrożenie?
    Laser Vena Cure 1470 jest tak skonstruowany by zapewnić maksymalne bezpieczeństwo podczas operacji.
  • Jaka jest skuteczność zabiegów EVLT?
    Operacja żylaków laserem Vena Cure 1470 wykonywana pod kontrolą USG jest tak samo skuteczna jak operacje tradycyjne – stripping – usunięcie żyły odpiszczelowej metodą Babcocka.
  • Jakie są inne metody leczenia żylaków kończyn dolnych?
    Alternatywne metody leczenia żylaków to skleroterapia, zastosowanie wysokiej częstotliwości radiowej, tradycyjne metody operowania żylaków.